18 Şubat 2012 Cumartesi

Alp'in Playland Günlüğü

Artık yavaş yavaş ışıklı,oyuncaklı,eğlenceli yerlerin önünden geçemez olduk...Arabasındayken ayağa kalkmalar,yürüyorsa sen yokmuşsun gibi koşmalar durdur durdurabilirsen...
Hamilelik sürecinde asla yapmam dediğim ne varsa hepsini teker teker yapıyoruz.Alp'in bu tür yerlere alışması konusunda da endişelerim vardı...Ama birde düşünüyorum ki hava buzz gibi,sokakta oynayamıyor,evde kapalı ve yeni keşfediyor buraları....

Hadi meraklı bakışlarını,mutluluğunu bir de kendi gözlerinden görün...










Onun için ne büyük bir yolculuk,ilk kez gördüğü dünyaya dokunabilmek...


Hey bu da ne bakışı :)
 Prensesim nerde benim :)

 Pilot oldum bu da acayip bişeymiş bakışı..
ve bu hayır kesinlikle inmiyorum bi yere gitmiyorum çığlığı :)

















İkea'nın oyuncak alanından hiç çıkamıyoruz..























Güzel bir gündü,eğlendik....

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com