13 Şubat 2012 Pazartesi

İlk Blog Yazım...

Bir gün bir ‘’düş’’ gördüm…Düşümde bir erkek çocuğu pırıl pırıl gözleri,minicik elleri,ayakları herseyiyle gerçeğe en yakın haliyle gözlerimi kapatıp onu düşündüğüm yerdeydi..o kadar gerçekte ki avuç içindeki sıcaklığı bile hala hissederim…
Gördüğüm düşün üzerinden günler geçti,aylar geçti mevsimler değişti ama bana umut veren o düş gerçekleşmedi…Gecikerek bana oyunlar oynayan periyotlarımla kavgalı duruma geldik..herşey normaldi ve zaman gerekiyordu…

 
Umut elbette vardı ama artık kafamdan o düşü çıkartmıştım..daha az düşünüyordum,hayallerime hayaller ekleyip kendimle kendime oyun oynamayı bırakmıştım..işte tam bu zamandı….11 Kasım…Düşlerime gelen o minik kahramanın içime,yüreğime,benliğime,hayatımın bütününe yerleştiği gün…aldırmadım…yinemi dedim,umursamadım…bir gün sabah işe giderken bir eczanenin önünde duraksadım..gel-gitler..girsem mi..?alsam mı? Hayal kırıklıkları,vs bir sürü şey geçti birkaç saniyede aklımdan….ayaklarımla mı aklımla mı içeriye girdim bilmiyorum eczacı kadınla göz göze bakışıyorduk..kadın gülümsüyordu bende gülümsedim ve nihayet bir gebelik testi istiyorum dedim…kadın verdi…o test günlerce çantamda gezdi,gezdi,gezdi…tüm cesaretimle testi yaptığım ve çift çizgiyi gördüğüm gün 7.haftadaymışız :) apar topar hemen bir kliniğe koştum ve kan testlerinden de teyit aldıktan sonra sıra etrafa haber vermeye geldi…
Önce baba’ya….sabırla,umutla bekleyen aşık olduğum adama…ama nasıl…? Bir hikayesi olmalıydı…
Bebeğimin dilinden babasına bir mektup yazdım akşam posta kutusuna attım :) akşam eve geldiğinde ve biz kapıyı açtığımızda gözlerine nem oturmuş,ağlamamak için merhaba bile diyemeyen bir baba adayı…sarmaş dolaş anları,evimizin içine bebek kokusunun sindiği gün….
Milattır bizim için…
Cinsiyetini öğrenmediğimiz zamanlarda bana bakıp aaa kesin kız diyenlere hiç aldırmadım..Çünkü gördüğüm düş onun bir erkek olduğunu söylemişti ve ben ilk günden beri biliyordum…


11.07.2010 O’nunla yeniden doğduğum gün….




Nercü Akkaya Sayar

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com