13 Şubat 2012 Pazartesi

Oğlum Zafer Alp'e...

Merhaba bebeğim :)
Nasılsın diye sormayacağım zira ne kadar sağlıklı olduğunu şükürler olsun ki gördüm…Dördüncü aydayız ve senin cinsiyetinle ilgili henüz fikir sahibi olabildik tatlım..Gerçi ben ana rahmine düştüğün ilk günden beri rüyalarımda sadece erkek çocuğu gördüm ve hislerim her zaman ki gibi beni yine yanıltmadı…Etraftaki herkes sana kız derken ben içimden hayır o bir erkek dedim ama kimse duymadı (aramızda kalsın:) 

 
Adını koyduk bile…biz hepimiz kendi aramızda ve zaman zaman sana seslenirken hep aynı adı telaffuz ediyoruz Zafer Alp…Zafer geçen yıl aramızdan ayrılıp ebediyete giden ve hayatının içinde olmasa da hep hatırlamanı,tanımanı istediğim birinin babamın adı bitanem,senin hep yanında olacak olan dedenin adı… Alp babanın tercihi ve iki ismin anlamı birbirini çok güzel tamamladığı için içimize sinen sana,kişiliğine yansımasını istediğimiz bir isim…
Seni ültrason ekranında gördüğüm ilk andan itibaren hayatımda güzel diye adlandırıp yaşadığım ne kadar duygu varsa çürüttün gitti oğlum…Doğum tarihim sanıyorum artık seni kucağıma alacağım günle yer değiştirecek…
Biz mi..? Baban ve ben…Ayaklarımız yere basmıyor gibi…Gelişini müjdeleyen haberle aydınlanan yuvamız geleceğin günü iple çekiyor…Doktor amcan hafta hesabı yapın dedi ama biz ne haftası gün saat hesabı yapar durumdayız  Özveriyle besliyorum seni…Ters giden bir durum yok çok şükür iyiyim..Bana fazla zorluk yaşatmadın..Uslu bi çocuk olacak mısın..? bilmiyorum…bu konuda şüphelerim var çünkü 16. haftada ve ilk gebeliğinde bebek hareketlerini hissedebilmek doktor amcanında dediği gibi pek hayır değil yaramaz olabilir diyor senin için…Sağ sağlim yuvamıza gelde her şey kabulüm bitanem yazılı olarak veriyorum
Biz bütün bir kocaman ailen ananen,babaannen,deden,amcaların,teyzelerin ve kuzenlerin yolunu büyük bir sabırla bekliyoruz…Gelmek için hiiiiç acele etme tatlım Allah ömür verirse  yıllarca buradasın anne karnında yan gelip yatmanın keyfini çıkart..Bende seni taşımanın tadına varıyorum her geçen gün…Karnım büyüyor baban belgesel gibi hazırlıyor fotoğraflarımı büyüyünce bakarsın diye….

Hayatımızın merkezine aldık seni..ve hep orada kalacaksın…

Yine yazacağım oğlum…

Sevgimle,
Annen

17 Hafta 1 gün……
1/3/2010

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com