14 Şubat 2012 Salı

Saklanacak Bir Yer...

Hayatın çekilmez olduğu zamanlarda özellikle; çamaşırlar kendilerini sepetten dışarıya atmışlarsa,mutfak tezgahının üzerinde tek bir bardak koyacak yer bile bulamıyorsan,oturma odasında tüm gazeteler,oyuncaklar yerlerde ise…Küçük oğlun yemek yememekte direniyorsa,ateşi varsa,eşin senden ilgi bekliyorsa ve sen supergirl değilsen bazen kaçıp saklanacağı bir yerin olsun istersin…

 
Ben bu gibi durumlarda sessizce mutfak kapısından dışarıya çıkıp kimsenin beni göremeyeceği bir yerde biraz bekler,zırıldar,buzz gibi havada derin bir nefes alıp içeriye bir şey olmamış gibi geri giderdim…elbette herşey olduğu gibi yerinde durur oğlumu babasının kucağında anne anne diye ağlar durumda bulurdum...kendime kötü anne muamelesi yapar hemen onu sarip sarmalardım 
Kendime vakit ayırabildiğim zamanlarda minik adamların,kızların fotoğraflarını düzenler onlara albümler,video sunumları hazırlar ailelerine teslim ederdim..evet görüntüde oldukça meşguliyet verebilecek bir işim vardı belki..ama ya kelimelerim…her şeyin üstüme çıktığı dönemlerde ‘’imdat’’ diye bağırıp çığlık atacağım bir yerim yoktu…
Blog fikri her gün düzenli olarak yazılarını takip ettiğim değerli birkaç anne’den geldi..hiç biriyle tanışmıyorduk ama yaşadıklarımızın hepsi ortaktı…Bir anne blog forumuna ‘’bebeğimin gazı var’’ yazıyor diğer 500 anne aynı dertten muzdarip cevap veriyordu…garip,doğal bir denge var hepimiz arasında…
İşte bu yüzden bir gün düşüncelere dalmışken,saatlerce Word ekranında yanıp sönen çubuğa dikili gözlerimi alamazken dün ilk blog yazımı yazdım…
Bugün bu…
Yarın başka bir yazı,başka bir konu…
İyi hissediyorum kendimi 

Birlikte keyifli paylaşımlara….

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com