15 Şubat 2012 Çarşamba

Uykusuz Günün Götürdükleri...

Sırtım ağrıyor,ve omur iliğimde de ayakta uzun süre kaldığım günlerde feci bir ağrı oluyor..Bugün annemle telefonda konuşurken dert yandım biraz kime dert yanıcam ki başka anne işte..bi başladı aaaa evladım biz nasıldık şimdi herşey elektirikli,ben ablanlara bir yaş arayla baktım büyüttüm,bebek bezleriniz hazır vs….arada anne anne diye araya girsem de ne çare meğer o benden daha fazla dertliymiş..peki anne demekle yetindim..telefondan sonra da düşündüm acaba sen mi abartıyorsun nercü..? ya da sen çok mu güçsüzsün..? kötü bir annemisin yoksa sen..? gibi pek çok sorunun cevabını aradım durdum..kafa karıştırmaktan başka bir işe yaramadı ve ben normal hayatıma geri dönüp tüm enerjimi yeniden oğluma verdim…


Dün gece normal bir uykudan sonra sabah 9:00 gibi anneeee,anneee ve eger cevap verilmezse anneeeem sesleriyle uyandım..Alp’le biraz yatakta sabah keyfi yaptıktan sonra kalktık beraber kahvaltı hazırladık..O kadar acıkmış gibi davranıyordu ki elim ayağım birbirine dolandı anne mama dedi defalarca..Hızlıca kahvaltısını hazırladım hemen oturduk iştahla yumurtasından bir parça verdim ve geri çıkardı,peki bugün Alp yumurta yemek istemiyor dedim ve peynir,zeytin,bal,reçel,tost ne varsa denedim ama hiçbir şey yemedi..Masasından inmek istedi,diretmedim indirdim..Bir saat sonra başka bir mama hazırladım yine aynı sahne..O kadar üzgünüm ki..Saat 12:00 oldu ve Alp sütten başka bir şey yemedi..Uyku saati yaklaşıyor açmı yatacak bu çocuk şimdi.? Bütün bir gün peşinde dolaşmaktan dolayı hiçbir rahatsızlığım yok ömrüm ona feda olsun ama bu halleri yememesi,içmemesi ruhumu çok fena yoruyor…Uyku saati geldiğinde yan yana yattık,bütün masallar bitti,şarkılar bitti,koklaşmalar bitti ama yok hayır Alp gözünü bile kırpmıyor..Hiçbir iş yapmadım,herşey ortalıkta,ev dağınık Alp hadi uyu annecim ne olur bitanem üzme beni…ı ıh uyumadı..! akşam misafirlerimiz geldiler ve ben onlarla ilgilenirken Alp’i uyutamadım o da onlar gidene kadar kudurdu…Sonra bir kase muhallebi yedi ve yatağına bıraktığım an uyuya kaldı…saatler 00:30 idi…
Biraz pilav,tavuk ve yoğurt çorbası dışında bir de yatarken muhallebi yedi..
Uykusuz geçen gün bende gönül yorgunlukları bıraktı..bu saate kadar hala çocuklarda beslenme ve uyku sorunları konulu ne varsa okudum..
Boynum tutuldu,sırtım malum…
Artık uyumak istiyorum ama biliyorum ki 1 saat sonra yeniden uyanacak…

Tüm uykusuz annelere :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com