23 Mart 2012 Cuma

Anne ve Çocuk aynı anda hasta olurlarsa...


Hasta olan her çocuk anneye daha düşkün hale gelir. Bu hep böyledir. Siz olmadan uyumaz, oynamaz, yemez, eli kolu hareket bile etmez. Hafta başından beri Alp’in başına musallat olan burun tıkanıklığı, akıntısı yolunda giden hayatımı bir anda alt üst ediverdi. Bir daha asla ooh be her şey yolunda demeyeceğim bu lafı ettiğimin ertesi günü bir şekilde hayatımız değişiyor. Bir aydır düzene giren yemek saatleri, iştahı, uykusu vs her şey minicik bir burun tıkanmasıyla bu denli değişir mi..? Değişiyormuş sevgili okur. Tüm bunların üzerine birde anne hasta olursa ne olur peki..? 
 
Durum tam bir travma.. Alp nefes almakta zorlandığı için ne gece ne gündüz uyumuyor. Sürekli bir anneeaaa anneeaa durumu, yastığı, emziği elinde ben neredeysem oraya gelip yatıyor. Hatta bu sabah tuvalet kapısını açtığımda önüne boylu boyunca uzanmış buldum. Abartmıyorum! Çok ciddiyim.. Serum fizyolojik olaylarını hiç sormayın. Zaten burnuna girecek herhangi bir şeyi gördüğü anda canını acıtıyormuşuz gibi bağırıyor. O şeyi burnuna sokup damlatmaksa içler acısı bir durum halini alıyor. Bugün dördüncü gün her şeyin normale döneceğini umut ediyorum.
Bense ağır bir gribin etkisinde, uykusuzluk, boğaz enfeksiyonuyla birleşince ortada yarı insan, yarı zombi görünümünde gezer durumdayım.. Ne yedirmeye halim var, ne uyutmaya, sinirlerim tavan yapmış durumda. Koca kişisine bir şey desen klasik cevap ‘’ben sabah erken kalkıcam da, bana hafta içi dokunma da’’ eee ben kime dokunayım bu durumda…? Bilemedim.. Beni anlasa anlasa aynı dertten muzdarip diğer anneler anlar dedim oturdum bloğumun başına. İtiraf ediyorum bu kez masa başında değilim J Hatta ben, Alp, Alp’in mor ineği, arabaları, sütü, mendiller ve burun spreylerimiz de uzandığım yerde. Ne güzel kocaman bir aileyiz. 

Ne zaman iyileşiriz bilmiyorum ama ben bu akşam itibariyle derin bir uyku tatiline girmek istiyorum. Üzerime yorgan, battaniye ne varsa örtüp Alp’e de anne spora gidiyor gelecek diyerekten evden uzaklaşmak istiyorum.  İki günde kendimi ne kadar şarj edersem o kadar iyi…

Evet, o halde ESC tuşuna basıldı…

Herkese iyi hafta sonları….

4 yorum:

yeninesilanne dedi ki...

Geçmiş olsun Nercü abla. Senin ilacın ciddi olarak haftasonu şarjlanması ;)

Adsız dedi ki...

Canım kardeşim iki ay bizde süperdik ama o nazar bizede çattı he tek iyi yanı ben iyiyim ama sağlık olarak kafa dersen kalmadı sinirler alt üst gün içinde yada gece boyunca annee anneee benden başka kimse anlamıyacağını biliyormuşcasına peşimde küçük adamım Allah şifalar versin, dermansız dert vermesin, onların bir gülüşü için varız biz gün gelir değer inşallah, onların mucizeleri ile yaşananlarla. Bu gece son olsun zor biliyorum ama bende sen ve ben için deliksiz uyku diliyorum.N.Ş.İMREN

nercuanne dedi ki...

Teşekkürler canım, uyudum biraz daha iyi gibiyim...

nercuanne dedi ki...

Uykusuzluğun verdiği yorgunluk,sinir,stres hali de bir tür hastalık canım.Ve sadece kesintisiz birkaç saat uykuyla geçiyor.Ben bugün Alp'i verdim babasına uyudum biraz iyi geldi.Sanıyorum 5 yaşına kadar böyle devam edicez..İnşallah son uykusuz gece olur bu gece..Duacıyım hepimiz için..öpüyorum kardeşim,yol arkadaşım...

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com