28 Mart 2012 Çarşamba

Emzik Sorununda Geldiğimiz Son Nokta :(

Bir tanesi yetmiyor artık :(
Şu sıralar Alp ve emzikleriyle başım fena halde dertte :( Bu emzik sorunsalı Alp'i çok sinirli bir çocuk yaptı. Gün içinde emziklerini ona vermemekte direndiğimde aklımın ucundan bile geçmeyecek yaramazlıklar yapıyor. Bugün en son meme yok havhav aldı dediğimde kafama kumandayı yedim. Ciddiyim! Hemde öyle bir emzik falan değil birisi ağzında, ikisi elinde, biri de yedekte yanında duracak. Hepsini hazır asker görmeden huysuzluğu gitmiyor. Bugün artık o kadar bıktım ki bu meme sorunundan ağla bakalım nereye kadar ağlayacaksın..? Sen mi inatçı ben mi dedim..? Sonuç mu..? Alp kazandı.. Çünkü 1saat ağladı, 1 saatten fazlada ortalıkta mutsuz, mızmız gezindi durdu. Alp zaten çok zor uyuyan, her tıkırtıda hemen uyanan bir bebek olduğundan emzik olayını farkında olmadan bıraktırmak istemedim. Şimdi de daha bilinçli ve haliyle en büyük keyfi haline geldi. Biraz önce yatağında kaybetmiş hepsini ve resmen kalktı, oturdu, aradı, anne bul dedi ve tüm bunları gözleri kapalı yaptı. Anne hepsini tamam edincede yeniden yastığa kafayı koydu mutlu mutlu uyudu. Bazen uykuların en derin yerinde bir feryat ne oldu Alp..? memmi yok.. hadi ara bul.. Yani çok rahat ettik biz bu emziklerle ama bıraktırma aşaması tam bir muamma. 

Diğer taraftan diş yapısı içinde artık bırakması lazım. Deneyimli anneler, uzmanlar ise kendisi istediği zaman bıraksın diyorlar korkuyorum ya hiç bırakamazsa..? Yavaş yavaş soğutma girişimlerim başladı. Geçen gün bir tanesini kesip içine çay doldurduk bak böcek falan, möcceeek dedi aldı ağzına soktu. Yıkamam içinde bana geri verdi. Aptalmı sandınız beni der gibi.. Gülsem mi ağlasam mı gerçekten bilemiyorum artık. Bu çocuk beni çok şaşırtıyor...

Bununda mı bir zamanı var. Çocuk büyütürken de herşeyin bir zamanı var. Eeee bekliyelim o halde.. Alp'in paşa günlü ne zaman vazgeçerse....

 

 

1 yorum:

aysun dedi ki...

nercu ne yapacan bununlaböyle yiğitte bırakmıyodu kimyon sürüp eline tutuşturmuştuk sonra bi daha emmedi çok fena zaferalp bıraksın artık kocaman oldu

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com