27 Mart 2012 Salı

Hayat; Çok Hızlı Gidiyorsun! Yavaşla Biraz...


Hayat; sana söylüyorum çok hızlı gidiyorsun..! Yavaşla biraz, ayak uydur bana..!! Bugünler de çok fazla söylüyorum bu cümleleri. Evdeyim ve hayatımın toplamında olmadığım kadar hızlı geçiyor zaman. Alp’in uykusu, yemeği, alış verişi, oyun saati, banyosu, yatma saati, o saati bu saati derken bir de bakıyorum ki benim hayatımdan saatler gitmiş. 


Gece olmuş yine, ben sıcak bir bardak çay bile içememişim, doğru düzgün yemek yememişim, gazete, kitap vs okumamışım. Zaten günlerin gecelerin birikmiş uykusuzlukları, yorgunlukları, uzandığım yatakta uyuyup kalmışım. Hayatım oğluma feda olsun. Bunu söyledim hep, hala da söylüyorum ama kendime zaman ayırmakla oğluma zaman ayırmak konusunda kendimi yeteneksiz buluyorum. Sorun sanıyorum bende! Dünyada bir sürü anne hem çalışıp hem bebeği ile ilgilenirken, kuaföre gidip, uzun uzun alışverişler yapıp, arkadaşları ile buluşup bir şeyler yapabiliyorlar ise söyler misiniz sizce de benim anneliğimde bir sorun yok mu..? 

Bugünler de çok sorguluyorum bunu. Belki geçmesi gereken bir zaman var. Çok az bir zaman daha. Ama ben asosyal yaşama durumlarından çok sıkıldım artık. Alp’i hala geceleri babaya teslim edip bir arkadaşıma gidemiyorum. Gitmek gelmiyor içimden. Ya da babaannesine bıraktığım günlerde aklımda hep o var.  Olsaydı bunu gördüğüne çok sevinirdi, Alp şunu yerdi şimdi her şeyde, her yerde sadece o var. Bu durum bana ve enerjime zarar veriyor aslında. Daha rahat bir anne olmak zorundayım. Ben ki onun için kariyerinden vazgeçmiş bir anneyim aynı zamanda. Hayatımı oğluma bu kadar teslim etmiş olmaktan dolayı mutluyum ama kendimle birlikte her şeyi arka plana attığım için de rahatsızım. Benimde kendimi mutlu hissedip hayatım için bir şeyler yapacağım o bahsettiğim dönem gelecek sanıyorum. Beklemeli miyim..? Öyle bir zaman var mı sahi..?


0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com