18 Nisan 2012 Çarşamba

21 Ay Kaldı Geride...



 Dile kolay, bana zor 21 ay geldi geçti. Alp kocaman bir çocuk oldu. Bebekliği bitti, çocukluğa geçti. Hayatının en güzel aylarını sürmeye devam ediyor. Sağlıkla, mutluluklarla inşallah. Her gün daha fazla keşfediyorum onu. Hiç bitmiyor, an be an çoğalıyor. 

Ben mi öğreniyorum bir şeyler ondan yoksa ona mı öğretiyorum bazen gerçekten bilmiyorum. 


Bildiğim bir şey var ki her gün yeniliyor beni, tazeliyor, gençleştiriyor. O’nu bu kadar sevmek korkutuyor, gözümden ayrı bir yere koymak hayatımı alt üst ediyor. Geçen zamanların her saniyesini Allah’a ne kadar şükürle geçirsem az. Ne büyük bir lütuf ki onu bana emanet etti. Şükürler olsun…


Bu ay neler değişti..? Bir anı bir anını tutmayan oğlum iyiden iyiye dillendi artık. Derdini, tasasını, mutluluklarını çok güzel bir Türkçeyle ifade edebiliyor. Yan yana kelimeleri dizmesini becerebiliyor. Bazen anne yok demek istediğinde bunu tek kelime haline getiriyor o ayrı :) mesela ‘’anneok’’ gibi… Onun dışında bir önceki ayından bu yana Alpce söylediği kelimeleri;

Aciyo (acıyor)
Sandame (sandalye)
Bekye (bekle)
İyenç (iğrenç) – genelde yemek istemediği şeyler için kullanıyor
Koktum (korktum)
Maviş (şirinler)
Amet (Ahmet)
Kus (kuş)
A dede (aydede) …..
Yıdıs (yıldız)
Fiçi (diş fırçası)

Yazarken aklıma gelmeyen ama bir anda telaffuz ederek beni şoka sokan o kadar çok kelimesi var ki bu liste uzayıp gider. Sanıyorum benim oğlumda çok konuşan çocuklardan olacak. Olsun :) sadece ona tahsis edilmiş büyük bir sabrım var benim. Böyle işte, hayat ilerlemeye devam ediyor. Güneşin birazcık yüzünü göstermesi ile birlikte Alp sokaktan eve girmez oldu. Bu yazı bir atlatsam artık karada ölüm yok bana :) sahiden durum fena napıcaz bu yaz biz. Parka kamp kurma fikrim nasıl? Yatsak kalksak orda yaşasak. Sokakta yemeğini sorunsuz yiyen ve börtü böcek izlemek, takip etmekten büyük keyif alan bir çocuk için sizce de fena fikir sayılmaz değil mi..? Şaka bir yana yandık bu yaz. Parkta da öyle saatlerce salıncakta sallanan, kaydıraktan kayarak keyif alan bir çocuk değil ki Alp. Dün mesela çıktık sokağa parka gittik taşların altlarını deşeledik biraz solucanlar çıktı. Alp çıldırdı! Benim içim bir fena oldu onlar öyle kımıl kımıl ama o çok mutlu oldu. 1 saat boyunca onları takip ettik eve döndüğümüzde ben yorgunluktan oturduğum yerde kaldım o ise pencere kenarlarında atta atta diyip durdu…




Bu ay bir de tuvalet eğitimimiz başladı. Kaka saatleri düzenli olunca işim kolaylaştı zaten bezine yaparken söylüyordu şimdi ona küçük bir oturak aldık anne kaka diyerek banyoya koşuyor. Henüz altını tamamen açmış değilim ama epey bi yol aldık. Bu arada Alp büyüyüp bu satırları okuduğunda acaba bana ne diyecek merak ediyorum. Düşünsenize kız arkadaşı ile bakıyorlar mesela : )
Neyse…

Alp 21 ayı devirdi.. Mutluluklarımızı çoğaltmaya devam ediyor. Dokunduğu her şeye neşesiyle huzuru bırakıyor. Sabahları onunla güne başlamanın keyfi yok başka hiçbir şeyde. Başka nasıl anlatsam bilmem ki.. En değerlim o işte :)
















3 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

sever misin bilmem ama seni mimledim arkadaşım ;)
http://fincanteyze.blogspot.com/2012/04/cifte-kavrulmus-mim.html
sana kolay gelsin...

nercuanne dedi ki...

Dur bakalım doğru mu fincan teyze; blogda yaptığım gezinti neticesinde anladım ki karadenizlisin,bir oğlun var çok şeker adı kuzey,eğitimcisin ve çalışan annesin,ankarada yaşıyorsun...
Bende ankaradayım biliyorsundur belki ve tanışabileceğimizi düşündüğüm için bir arkadaşım oldu demek isterim :) sende istersen..
bende karadenizliyim,bir oğlum var,ankaradayım :) yeterli dimi..

Fincan Teyze dedi ki...

çok sevinirim ;)
o zaman en yakın zamanda tanışıyoruz ;)

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com