5 Nisan 2012 Perşembe

Sapanca Rüyası...

Hiç bitmeyecekmiş gibi devam eden kışın ardından hafta sonu temmuzdan bir günü yaşadık sanki. Biz tüm kızlar sözleştik ve geçen hafta sonunu Sapanca'da annemde geçirdik. Sokaktan eve zor girdik desem yeridir. Çıplak ayaklarımızla çimlerde dolaştık, ormanda uzun yürüyüşler yaptık, son kestaneleri topladık, piknik yaptık, en unutulmazı ise semaverde akşam çaylarının keyfiydi. İnsanın sevdikleriyle birlikte olmasının huzuru başka şeyde yok. Bende bir çocuk, büyük ablamda bir çocuk, diğer ablamda iki çocuk evde toplam 4 çocuk elbette yaramazlıklar yapıldı. Alp sürekli olarak abilerini, ablasını model aldı kendine. Onların hareketlerini birebir kopyaladı. Bakumaaan diyerek elinde ne varsa fırlatmaya başladı :) Arada sırada kavgalar çıktı, hesaplaşmalar yapıldı. Ama son gün herkes birbirinden ağlayarak ayrıldı. Ama anneee çok az görüştük okula gitmesem nolur sanki ile başlayan cümleler arabaya binip uyuya kalana dek devam etti. 

 Kalabalık kahvaltı sofraları, sobanın üzerinde kızaran ekmekler, demlenen çaylar.. Sabahları kuş sesleriyle uyanmak herşey o kadar hafızama kazınmış ki bugün tüm gün kendimi çok kötü hissettim.

Birde evde beni bekleyen dağ gibi çamaşırlar, temizlik işleri, çiçekler, yazlıklar, kışlıklar yazarken bile strese giriyorum :) Yeniden eve kapanmak ise Alp'in pek hoşuna gitmedi. Dün evi o halde darmadağınık bırakıp bahçeye çıktık. Evde yemek yemeyi reddetti ama bahçede çok güzel yemek yedi, top oynadık, biriken yaprakları aşağıya attık, yaramazlıklar yaptık. Üst baş per perişan salya sümük ağlayarak içeriye girdik. Sokağı unutsun diye banyoya attım onu birazda suda oynadı yoruldu ve direk gece uykusuna geçti. Yaz böyle geçecekse sevdim ben bu işi. Sokakta yorulup eve getir birde banyo yaptımı tamam sabaha kadar deliksiz uyku. Zaten Alp doğduğundan beri beni hep şaşırtmıştır. Evde uyumayan çocuk anneme gittiğimizde mışıl mışıl uyuyor hep. Hayretler içindeyim. Gecede mutlaka iki üç kez uyanır Alp ama Sapanca'da deliksiz uyuyor. Temiz havanın hakkı var.. Sadece annemde dinleniyorum zaten. Sabah Alp'i yanımdan sessizce alıp dışarıya çıkarttı sağolsun bende birkaç saat daha uyudum hep. Hep olsun, sağolsun anneler yanıbaşımızda. Elim sıcak sudan soğuk suya girmedi. Hazırlanmış kahvaltı masasına oturmak müthiş bir keyifti. Sen çocuğuna bak kızım ben yaparım cümlesi ise dünyanın en benzersz cümlesi...

Rüya bitti.. Her rüya gibi kısa sürdü. Ama inşallah havalar ısınınca biz yine tüm kızlar birarada olucaz Sapanca'da. Bu kez uzun tatiller için :)

Bu arada bir önceki blog şablonunda ki tarih sorununu çözümleyemediğim için şablonuda yenilemek durumunda kaldım. Yazılarım tarihleri önemliydi çünkü. Umarım beğenmişsinizdir...

Sevgiler...

2 yorum:

TENZİLEYILMAZ dedi ki...

Eminim harika bir hafta sonuydu benimde harika geçti hafta sonum anne yanında insan bir başka oluyor kardeşler hepbaraber çok güzel
benim kızımda oyun sevdasına erkenden kalkım abilerinin , ablalarının odasına gidip uyandırıyorannem sabahtan bakıyor hepsine bizide senin annen gibi bakıyor bizi uyutuyordu
hep beraber de toplanalım Nercü cüm

Servis dedi ki...

Değerli blog kullanıcısı sitenizi ve paylaşımlarınızı çok beğendiğimizden Ofis Mobilyası olarak başarılarınızın devamını dileriz.

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com