23 Nisan 2012 Pazartesi

Sen iyi ol da, hep yaramazlık yap :)


Bazı çocukları annelerinin kucaklarında sessiz sakin otururken gördüğümde hep özenmişimdir, bazı çocukların ağzına ne uzatırsanız ağızlarını kocaman açmalarına özenmişimdir, bazı çocukların söz dinleyerek denileni yapmalarını hep takdir etmişimdir. Alp bu gruba dahil değil. 

Bir yere gittiğimizde kucağımda süt dökmüş kedi gibi oturduğu bir an bile yoktur. Her daim koltuk tepelerindedir. Duvar kağıtlarını yırtmakla meşguldür. Bir yerlerde bir su arar ve her nasılsa bulup her yeri ıslatır. Dolap içlerinden çıkmaz. Sokak kapısı önünde park park diye saatlerce ağlama kapasitesi vardır. Oğlum böyle bir çocuktur ya da benim alışık olduğum durum budur. 

Ama iki gündür o yaramaz çocuk gitti yerine sanki başka bir çocuk geldi. Hasta.. Son dişlerini tamamlıyor ve ishal, halsizlik, iştahsızlık her şey var. İki gündür ağzına sütten başka bir şey girmedi. Süzüldü resmen. Hele o kafasını neredeyse oraya koyması yok mu beni bitirdi. Kucağımda uyumak istiyor, sürekli ilgi bekliyor. Bir elimde süpürge bir elimde alp, bir elimle çorba karıştırıyorum diğer kolumda alp uyur yapıştık birbirimize. Onu en ateşli hallerinde bile bu şekilde görmeye alışık olmadığımdan mıdır nedir ben onun bu haline çok üzülüyorum. Hep hareketli görmeye alıştım ya da bu hali bana çok garip geliyor. 

Alp, oğlum çabucak iyileş annecim.. Ben seni böyle uslu görmeye hiç alışamadım çünkü  :(

2 yorum:

TENZİLEYILMAZ dedi ki...

çok geçmiş olsun canım
hastalık işte neler esokuyor çocukları biz annelerde üzülüyoruz

nercuanne dedi ki...

Çok sağol canım..aynen öyle hasta olsalar bi dert,kudursalar ayrı dert :)

Yorum Gönder

Takip Ettiklerim

Popular Posts

En Son Okuduklarımdan

  • Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler
  • Çocuk Davranışlarındaki Korkuyu Tanımak ve Baş Etmek
  • Çocuğunuz Sizden Ne Bekliyor?
  • Bebeklikten Çocukluğa Geçiş
  • Küçük Mucizeler Dükkanı
  • Limon Ağacı

Blogger Anneler

Bu blogda yayınlanan yazı,fotoğraf ve videoların tüm hakları saklıdır.Bu yazı,fotoğraf ve videolardan alıntı yapılması ya da ismimin yazılı,görsel ya da elektronik ortamda kullanılması halinde yetkili Türk mahkemeleri aracılığıyla hukuki işlem yapılacaktır.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Blog Template by BloggerCandy.com